רכה כמו חתולה

מסתבר שאכילת תפוצ'יפס מוציאה את החיה שבך ואתה פשוט לא יכול לשלוט בעצמך. אך מהי אותה חיה שמסתתרת בתוכנו? גם פה נראה הבדלים מבוסי מין: לבחורים זה נמר וזאב ואילו לבחורה זאת חתולה.
כמובן, הרי גם החיה שבתוכנו היא בהתאם לסטריאוטיפ על המגדר שלנו.

הנמר – טורף, חזק, מאיים, מצליח להרחיק את מתחריו.
הזאב – טורף, מיילל בלילה כשהוא צופה בטרף שלו.
החתולה – עדינה יותר, לרוב מהווה סמל סקס. ניתן לראות בפרסומת שגם כשהיא מאיימת ורוצה להבריח את היד של בן זוגה, היא עושה את זה בצורה מאיימת פחות משאר החיות. שניה אחר כך היא גם מנסה לחזור לצורתה העדינה, רוצה לפייס ולמצוא חן. היא הדמות היחידה שמוצגת כרכה ונעימה לפני ואחרי נסיון אכילת התפוצ'יפס שלה.
נשים לרוב מוצגות כמי שרוצות למצוא חן, לזכות באהבה.
היא גם היחידה שנמצאת עם אדם נוסף, בדייט (לעומת האחרים שנמצאים רוב הסיטואציה לבד).

פרסומת קצרה, ללא מלל אך עדיין הצליחה להכיל בתוכה חיות סטריאוטיפיות לנשים וגברים.

חברה: עלית – תפוצ'יפס
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/y&r
שנה: 2007

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s