תבואי כמו שאת – ערומה ובלונדינית

כן, כזאת אני. ככה אני אוהבת לעשות את הקניות שלי – ערומה. ואם אני כבר מתלבשת אז רק בהלבשה תחתונה. מה? יש גם בגדים במשביר לצרכן? מוזר… לא ראיתי…

ואיך אני נראית? מליון דולר! חתיכה, בלונדינית, מאופרת ובעיקר – אשכנזיה. כי הרי לא יתכן שאהיה משהו אחר, נכון?

ומה אני קונה? רק מוצרי טיפוח, נקיון ובישול. מכשירי אלקטרוניקה? אהמ… טוב, רק אם זה מגהץ או קומקום. זה כל מה שאני אוהבת.

פרסומת כל כך מזמינה אך אם זאת כל כך ממדרת.

חברה: המשביר לצרכן
משרד פרסום: פוגל ogilvy
שנה: 2005

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

